BLAH BLAH BLAH

sobota 27. srpna 2016


27.8.2016 // Před pár dny jsem obdržela zásilku z nového online fashion store Wayfarer.cz. Měla jsem možnost si vybrat dva produkty - na první pohled mě zaujalo tílko BLAH BLAH BLAH a sukně v zajímavém barevném vzoru. Vůbec nemusíte mít strach ohledně velikosti. Obojí je to v univerzální velikosti, takže se bát vážně nemusíte :)

Cenově se kousky pohybují kolem dvou seti padesáti korun, takže si myslím, že pokud si chcete udělat něčím novým radost, proč nezavítat právě na tyto stránky. Poštovné je zde šedesát korun, všechno, co je skladem, je odesílané do dvaceti čtyř hodin od objednání a mají také tři výdejny - Praha, Brno a Havířov. Oceňuji také rychlou a příjemnou komunikaci :)

Určitě se doporučuji mrknout a na stránky zavítat, myslím, že každá si tam něco "svého" najdete.
Zuzi řekl(a)...

Že bych si to mohla vyzvednout v Brně mě velice zaujalo. :) Jinak, sluší ti to ;)

Another Dominika řekl(a)...

Nádherné věci! :)

Another Dominika

Miska řekl(a)...

Sluší ti to :) Líbí se mi oboje :)
Miska blog

Lucie Šumová řekl(a)...

Dohromady to vypadá moc pěkně :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu Luci :)

Anonymní řekl(a)...

Pěkné věci. Takových pěkných a zároveň ne moc výrazných topů není nikdy dost. Dá se sladit prakticky se vším. A ta sukně je taky krásná, akorát já bych ji asi moc nevyužila. :)
Catherine Ribbon

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne