#YOUKNOW

pondělí 24. října 2016

23.10.2014 // Černá, černá, černá. Vím, že pro mnohé je tato barva nudná, ale já si bez ní nedokážu podzim a zimu představit. Ano, měla bych nosit víc barevnějších a radostnějších barev, ale nevím proč, já to neumím. Vystačím si s černou, khaki, nude, bílou, denim a konec. Teď to možná nedává moc smysl s tím, že jsem si připravila článek zaměřený jenom na černou. Nevadí.

Do koláže jsem vybrala kousky, které mě samotnou zaujaly. Líbí se mi krajkové černé body, které se nemusí "nosit" jenom na focení či pro "potěšení" na večer. K body můžete kombinovat i černé kalhoty s vyšším pasem, které vám zdůrazní pas. K tomu si dokážu představit i černé boty na podpatku a černý kabát s asymetrickým střihem. Celkově mi přijde tento kabát zajímavě střižený. Takže pokud hledáte nějaký zajímavý kabátek, můžete vyzkoušet třeba tento. :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne