Dermacol: 3D Hyaluron Therapy | Wrinkle Filler Day Cream

středa 30. listopadu 2016


Na který krém nedám v poslední době dopustit? Na denní krém řady 3D Hyaluron české značky Dermacol. Mám takový pocit, že jsem vám ho v nějakém svém předchozím článku zmiňovala. Ale nevadí.

Než jsem tento krém "poznala", používala jsem různé. Žádný z nich mi nesedl tak, jako tento. Poprvé jsem na něj narazila při otevírání prvního samostatného obchodu Dermacol v Praze před dvěma lety. Tenkrát jsem ho poprvé vyzkoušela a byla jsem mile překvapena.

HT 3D remodelační denní krém s kyselinou HA. Ano, v krému je obsažena kyselina hyaluronová, která má za úkol pleť vyplnit a dodat hydrataci. Pokud se striktně držíte toho, co kde píší - neřešte to. I u tohohle krému je vhodný věk na používání kolem pětatřiceti. Opravdu to neznamená, že krém musíte začít používat až když dosáhnete pětatřicátého roku. Kdepak. Tohle rozhodně není faktor, který se musí dodržovat. Spíše bych se držela hesla: Čím dříve, tím lépe. To neplatí pro krémy určené +55 (to je pak něco jiného). Krémy pro "starší" pleť - teď mluvím řádově maximálně o deset let - působí jako dobrá prevence před vznikem vrásek.

Jak jste možná poznali, s krémem jsem spokojená. Má příjemnou konzistenci, která se snadno nanáší a po pleti rozetře. Ihned se vstřebá a po několika minutách cítíte, jak se krém do pleti vpil. Navíc pleti dodává remodelování kontur, zvyšuje tvorbu kolagenu a vyhlazuje. Kromě kyseliny HA obsahuje také UV filtr, který pleť chrání před slunečným zářením a předčasným stárnutím kůže.

Cenově se pohybuje kolem tří seti šedesáti devíti korun. Za mě se investice vyplatí.
Miska řekl(a)...

Vypadá lákavě :)
Miska blog

Unknown řekl(a)...

ten vypadá dobře :) a máš hrozně super kvalitní fotky!

JANNIEBEL

JANNIEBEL- giveaway

Unknown řekl(a)...

sort of fat that reasons you get unneeded body weight. This supplement is made to simulate the manner that human milk is running for a child. Ihttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/t

The Annette Vogue řekl(a)...

Fakt ho doporučuji :))

The Annette Vogue řekl(a)...

Jé to mě moc těší :))

Anonymní řekl(a)...

Proč jsi zase zhubla? Jsi až moc hubená

The Annette Vogue řekl(a)...

To je dobrý fór, protože tak 4 měsíce mám stálou váhu kolem 60kg :D Fotky na IG zkreslují, vážím furt stejně.

Anonymní řekl(a)...

I have read so many posts on the topic of the blogger lovers except this piece of
writing is really a nice paragraph, keep it up.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne