TWO

sobota 7. ledna 2017


Možná jste již na mém IG - @annettekrubner zaregistrovali, že jsem na konci října měla focení s fotografkou Kateřinou Novákovou, se kterou jsem už před třemi lety fotila. V říjnu vzniklo pár fotek, tak jsem se rozhodla, že si některé dám i sem, ať to tu mám trochu oživené. 

V následujících dnech čekejte jeden zajímavý článek, díky kterému budete moct vyhrát zajímavé kosmetické ceny. Rozhodně toho plánuji víc. Akorát mě štve, že je venku mínus sto padesát stupňů a ani to focení zimních outfitů není moc ideální. Dále plánuji post o "new in" - doma se mi toho docela hromadí. Přemýšlela jsem, že bych naťukla i jiná "povídací" témata... :)

Jo a také přemýšlím, že bych začala opět tvořit ANNETTE magazine, ale to, aby měl den tak padesát hodin. Ono se to nedá všechno stíhat, a tak mě to mrzí. Plány do budoucna s ním mám, to se nebojte. Vše má přijít v ten správný čas, člověk nic nesmí urychlit.. :)

Přeji vám hezký zbytek dne :)
Miska řekl(a)...

Na fotkách ti to sluší :)
Giveaway Saloos

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji moc :)

Veronika Baginová řekl(a)...

prekrásne fotografie! :)
teším sa na Ďalší článok s kozmetickými cenami :)
MakeUpByVeo

The Annette Vogue řekl(a)...

Tak to mě těší :)

Simple living řekl(a)...

Moc hezké fotky :)

Simple living: Můj rok 2016

►Naďa řekl(a)...

Obe fotky sú krásne :)

my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

Saja Frey řekl(a)...

Nádherné fotky:)

Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

Anonymní řekl(a)...

Taky jsi byla nakupovat ve výprodejích? :) těším se na new in článek :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Ve vyprodejich uplne ne, ja na ty lidi a prehrabavani nikdy nemam moc energii :D Spis tak za uplynule dva mesice, co se mi nahromadilo :)

Michaela Kofroňová řekl(a)...

Zase krásný fotky! Jsi opravdu nádherná:)
A snad ti vše vyjde, časově. Taky mi teď přijde, že je na všechno málo času:/
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Moc Ti děkuji! Jsi velmi milá :)) Žejo, nejlepší by bylo, kdyby měl den aspoň čtyřicet hodin :D

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne