Allure | Coco | Noir | Mademoiselle

čtvrtek 13. dubna 2017


Chanel. Paříž. Francie. Coco Chanel. Gabrielle Chanel. Srpen. Leden. Klíčová osobnost. Haute Couture. 20.století. Módní průmysl. 

Chanel parfémy mám ráda. Jsou jiné, ale přeci jenom v nich je něco, co je "typické" pro tuto značku. Přiznávám, že jsem si vlastní Chanel nekoupila. Především mamka si v nich hodně libuje, a tak jsem se rozhodla podat menší info o jednotlivých vůní - vybrala jsem Allure, Coco Noir, Coco Chanel a Madamemoiselle.

Chanel Allure. Svěžest, jaro, pozitivní energie, denní nošení, květiny. Nenásilná směs květinových tónů. Broskev, bergamot, mandarinka, leknín, růže, jasmín, vanilka, vetiver, santalové dřevo.


Chanel Coco. Nemůžu si pomoct, ale kdykoliv si k ní "přičichnu", cítím směs aldehydů a různých vonných mýdel. Je ideální na večerní nošení. Vytříbenost a špetka luxusu z ní přímo sílí. Určitě bych ji doporučovala pro zralou ženu. Na rozdíl od Allure obsahuje více květinových směsí, jako květ pomerančovníku, mandarinku, jasmín, ylang-ylang, růži, mimózu, tonku fazole, somálského poponaxu a pačuli. Zkrátka ideální doplněk na romantickou příležitost.


Coco NoirNeřekla bych doslova, že je vhodný pro letní horké dny, spíš to vidím na začátek teplejšího podzimu. Ale velmi příjemně a nenuceně voní - i když je celkem silný. Jsou v něm obsaženy tóny grepu, bergamotu, gerániu, růže, narcisu, jasmínu, tonky fazole, pačuli, pižma, vanilky, kadidla a santalového dřeva. Rozhodně je ideální především na večery - posezení s přáteli, romantická večeře či luxusnější večerní event.


Coco Mademoiselle. K ní mám nejbližší vztah. Možná to je i tím, že je celkově odlehčená a určená pro mladé. Sama o sobě je mladistvá, hravá, plná energie. Mísí se v ní pomeranč, mandarinka, růže, jasmín, vanilka a další. Sice je sladká, ale určitě ne násilná. Kdykoliv si na vůni tohoto parfému vzpomenu, vidím něco, co nedokáži popsat. Je to tak typická a neotřelá směs, kterou nikdo nikdy nenapodobí. A pokud jste mladé a rozmýšlíte se, se kterým "chanelem" začít, doporučuji právě Mademoiselle.

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Měla jsem vzorek od Mademoiselle a také jsem si ji zamilovala! :)
Blog Everythin Kate

The Annette Vogue řekl(a)...

Je úžasná!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne