KOREKTORY | SEPHORA | NYX

sobota 29. dubna 2017

Přiznám se, že je pro mě těžší vymýšlet stále nová témata do kategorie my beauty. V poslední době jsem se věnovala hodně článkům o vůních a parfémech, tak mě napadlo, že bych úplně odbočila a zaměřila se dekorativní kosmetiku, konkrétně na korektory. Těch doma taky pár mám a myslím, že není na škodu o nich něco málo o každém povědět.

Aktuálně používám tyto dva ze Sephory. Odstín 06 Light Beige a 29 Pink beige. Už z fotky můžete poznat, že se jedná docela o rozdílné odstíny, navíc odstín 06 je opravdu velmi světlý. Proč jsem si ho koupila? Nejprve mě popadla myšlenka, že bych si pořídila dva naprosto odstínově odlišné korektory na highlighting a contouring. Představa se mi docela splnila, až na to, že odstín 06 je vážně velmi světlý. Co ale u těchto korektorů oceňuji, je skvělá krycí schopnost. Neříkám, že zakryjí každičký detail, ale za to cenu - 390 Kč - jsem s nimi spokojená a určitě neuděláte špatně, pokud si ho pořídíte. 

Pak jsem vyzkoušela i korektor značky NYX HD Concealer Cache-Cernes odstín 05. Přijde mi lehce oranžový a jeho krycí schopnost není úplně ideální, ale i tak s ním nemám problém. On je v podstatě dobrý, jen já si pořídila špatný odstín, proto asi to mínus. Ještě jsem zapomněla říct, že tento korektor je tekutý, pokud jste radši na ty tuhý, zkuste například tento NYX Professional Makeup As If
Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Žádný korektor této značky jsem neměla, ale ten ze Sephory mě velmi zaujal! :)
BLOG EVERYTHIN KATE

The Annette Vogue řekl(a)...

Sephoru určitě doporučuji :)

Sabush O’rlling řekl(a)...

Tieto korektory vyzerajú fakt skvelo. :)

ORLLING

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne