Bronzující pudr se štětečkem | Vita Liberata | Trystal Minerals

středa 27. září 2017


Konečně jsem se po měsíci dostala opět k nějaké té beauty recenzi. Tentokrát jsem se zaměřila na broznující pudr se štětečkem značky Vita Liberata, který jsem obdržela jako dárek. A mohu říct, že jsem s ním opravdu spokojená. 

Značka Vita Liberata je původem z Itálie a byla založená v roce 2003. Tato značka se věnuje výhradně samoopalovacím produktům - svůj první samoopalovací produkt představila přesně před deseti lety, jednalo se o samoopalovací výrobek bez zápachu díky unikátní technologii Odour Remove. O čtyři roky později se stala zcela netoxickou značkou ve svém odvětví. Aktuálně se její produkty drží na předních příčkách prodeje. 

I já mám zkušenost se samoopalovacím nástřikem Vita Liberata a mohu říct, že nástřik opravdu vydržel a nedělal fleky. Ale teď zpět k bronzujícímu pudru. Moc jsem nevěděla, co zázračného mám od něho čekat - copak může pudr "opálit"? Brala jsem ho jako klasický pudr, ale i tak do sebe něco má. Příjemně voní, snadno se nanáší a je vhodný pro všechny typy pleti. A na pleti opravdu bronzující nádech vykouzlí, ale nějaký samoopalovací zázrak nečekejte - každopádně jako kvalitní pudr obstál a neřekla bych, že se jedná o zahozenou investici. 
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne