Zaměřeno na: šály a šátky

čtvrtek 11. ledna 2018


Jelikož tu máme "zimu" v plném proudu, rozhodla jsem se pro vás připravit další příspěvek, který bude zaměřený na šály. 

Co vy a šály? Nosíte je? Baví vás je kombinovat? Musím se přiznat, že šály či šátky využívám i během jara, kdy sako obohatím o nějaký ten lehký zajímavý šátek. 

Osobně musím říct, že dávám přednost tmavým barvám - černé, hnědé či tmavě modré (proto jsem do příspěvku vybrala tmavě modrou šálu. Avšak občas mám náladu, kdy se obléknu do celého světlého outfitu, to pak dávám přednost i světlé barvě jako je tato šedá šála, kterou jsem také do příspěvku vybrala. 

Existuje mnoho různých online shopů, které se zaměřují na prodej doplňků včetně šál, šátků či klobouků. Osobně jsem narazila i na e-shop Safework.cz, který se zaměřuje především na ochranné pracovní oděvy (například pro potravinářský, stavební či strojní průmysl). Projížděla jsem stránkami a zaujaly mě právě tyto šály, které jsou určené pro číšníky. Samotnou mě zajímal rozdíl mezi klasickým šátkem/šálou a tímto, speciálním. Ve výsledku musím říct, že se jedná o trochu jiný materiál, ale i tak mi přijde, že je nositelný.

Nevím, zda někdo z vás pracuje například v gastronomickém oboru, ale myslím, že není špatné o tomto e-shopu vědět, objevíte tam opravdu vše potřebné. 

Článek jsem chtěla zaměřit i na inspiraci, tudíž jsem si připravila i dvě koláže, které by vám mohly napovědět a pomoct, jak i klasické šátky či šály v těchto barvách kombinovat. :)

Luxusní pánské kabáty řekl(a)...

Šály občas nosím, mám jich pár a střídám je. Ta šedá šála na obrázku se mi líbí.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne